Matchning #1

Varje dag när jag har kollat mailen så sitter jag där och hoppas att man fått ett mail av CC om en matchning och varje dag så blir man lite besviken. Så varje gång jag fick mail så sa jag till mig själv "det är inte från CC" och varje gång hade jag rätt.
När jag gick och la mig vid 1 i natt så började jag få ångest och började säga "jag kan inte åka" "jag ska inte åka" osv osv och så höll jag på och somna och så kom jag på att det är ju min lycko dag idag, fredagen den 13onde. Och sedan tänkte jag inte mer på det. 
Vaknde upp imorse vid 8-9 av det spöregna så jag var tvungen att stänga fönstret, och så kunde jag inte somna om så jag kollade mailen på mobilen och vad fanns där?
JO ETT MAIL FRÅN CC OM EN MATCHING :D Åh vad glad jag blev :D
Så nu till matchningen :D
 
Matchning #1
Mamma & Pappa
En son på 7år
En dotter på 4år
 


Kommentarer
ELINS - my way to armerica

Grattis :)

Svar: Tack :D:D
JennysUSA

2012-07-13 @ 14:47:37
URL: http://elinsjourney.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny's USA

Most people are stronger than they know. They just forget to believe in it sometimes.

RSS 2.0