Ny dator :D

Nu har jag äntligen fått min dator :D Är så himla glad!! Så nu kommer jag börja uppdatera mer och mer :)
 
Jag kommer att lägga upp bilder från mina två New York resor bla.
 
Än så länge har jag inte haft någon riktigt jobbig hemlängtan, jag har saknat vissa personer lite då och då.
Saknaden efter min kille försöker jag förtrycka långt inom mig för den saknaden skulle jag nog inte klara av än.
 
Hade en dålig dag för några dagar sen när jag grät mig själv till sömns och grät hela morgonen. Men det blev bättre på dagen då min bästa vän som jag grät över för att jag saknade honom så mycket, han kanske kommer hit över nyår eller efter nyår, spelar inte så stor roll när men det som spelar roll är att han kanske kommer så snart.
Åhh det kommer bli underbart att få uppleva och dela med mig av USA till min bästa vän. 
Så jag håller tummarna att han kan komma så fort som möjligt och att han kan vara här ett tag också:D 
 
Nu har ni iaf fått en liten update :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny's USA

Most people are stronger than they know. They just forget to believe in it sometimes.

RSS 2.0