Myys :D

ZUUUUP :D Jobbade 10 timmar idag :P Tvättade, kolla på tv-serier med äldsta tjejen och så laga jag mat (värmde på soppa) och skjutsade den äldsta till tandläkaren och baletten, den yngsta var sjuk så jag gav henne vatten och kollade till så att hon mådde bra och så sov jag också haha. Jobbig jobbdag...eller haha :P 
Jag "jobbade" så länge idag bara för att den yngsta var sjuk annars när jag inte ska skjutsa dom någonstans så är jag ledig. Så det är inte speciellt jobbigt att dom har vinterlov :P 
Drog till Starbucks efter jobbet och bara hängde. Åh älskar att vara där, det är så jävla mysigt att bara sitta där.
 
På lördag åker vi till UTAH :D:D Det har snöat jätte mycket där tydligen:D Kommer vara svårt att blogga därifrån för att wifi är inte bra i våran stuga. Men ska försöka. 
 
Fick mitt första julkort idag från farmor, farfar och min kusin Henrik :D Och så fick jag min väska jag beställde från justfab.com :D Älskar den!!
 


Kommentarer
Joanna

Hallå jag vill faktiskt att du ska lägga upp bilder på huset och hur ser det ser där inne :)

2012-12-20 @ 10:25:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny's USA

Most people are stronger than they know. They just forget to believe in it sometimes.

RSS 2.0