Hemlängtan!

Har och har haft så svår hemlängtan dom senaste dagarna. Det är så sjukt jobbigt.
Pratade med älsklingen och hans bror på skype och började nästan gråta.
Det var så sjukt underbart att få höra dom båda. Jag pratar med min älskling nästan varje dag men känslan av att höra dom båda fick mig att må så underbart men samtidigt så dåligt.
Imorgon kommer det bli så jävla jobbigt. Jag och älsklingen firar nämligen 3.5 år då. Och jag är inte med honom :(
 
Nog om hemlängtan!
Jag köpte Counter Strike till min dator idag :D Dom hade alla 4 CS i samma pack för $9.99 så jag köpte det för det skulle bli ca $12 ifall jag bara köpte CS oc CS GO. Så jag spara lite pengar på att köpa alla 4 haha :P 
Så nu jävlar ska jag börja gamea igen :D
 
Har snapchattat med mina systrar Joanna, Ellen & Emma idag :D Och så börja jag snapchatta med Gustav (Ellens pojkvän) det är lite awkward med det är roligt att få bilder av honom med. För jag saknar dom allihopa! 
 
Ska göra ett litet kollage av alla bilder dom skickat till mig <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny's USA

Most people are stronger than they know. They just forget to believe in it sometimes.

RSS 2.0