Liverpool

Sorry för jätte dålig uppdatering. Jag är just nu i Liverpool hos min bästa vän Kea-ra :)
Jag åkte i torsdags natt. Kl 3 på morgonen gick jag upp och så skjutsa killen mig till bussen så jag kunde ta 3.55 bussen till arlanda och sedan tog jag 7.50 flyget till Manchetser. Innan jag ens kom till bussen hann jag spy en gång för att jag är så rädd för att flyga, vet inte varför egentligen. Jag är inte alls rädd när jag väl sitter på flyget haha. Men iaf jag landade i Manchester och sedan leta jag på vart jag kunde hämta ut mina tågbiljetter till Liverpool det var inte så svårt. Tog 1 timme att ta tåget till Liverpool. Väl där så kom Kea-ra och mötte mig :D
 
Vi gick och lämna av mina grejer hos henne, för denna gång eftersom jag kom själv så fick jag sova hos henne.
Jag var vaken över 24 timmar den dagen och jag kunde ändå inte somna när jag skulle sova så jag fick väl bara 3-4 timmars sömn och sedan var det upp igen haha. Jag har än så länge inte shoppat någon förutom mat.
 
Och igår var vi ute och vi dansa till gangnam style :D Perfekta avslutningen på våran kväll :D
 
Idag ska vi ut igen och jag ska laga tacos :D
 
Jag ska vara här tills på tisdag morgon. Det kommer bli så jävla jobbigt att lämna Liverpool och Kea-ra. Kommer ju inte få träffa henne på länge :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny's USA

Most people are stronger than they know. They just forget to believe in it sometimes.

RSS 2.0