nya Ipads

Så nu har Apple presenterat sina TVÅ nya iPads. TVÅ!!
Haha det kommer en iPad 4th gen som är lika stor som vanligt men eftersom Apple vill att alla ska ha lightning uttag så då tänkte dom väl till och uppdaterade iPaden också. Så 4th gen har a6 chip så den är dubbelt så snabb som a5. Och iPad mini har ett 7.9" skärm och a5 chip. Man kan hålla mini i bara en hand. 
 
För mig så lockar nog iPad 4th gen mer än mini. Min mobil är redan stor inte 7.9" stor men ändå.
Jag vill hålla i båda iPaden innan jag väljer. Mini kan man ju få plats på mer platser, om man har en liten väska osv osv. Men 4th gen är nog mer mig haha :P
 
Vad tycker ni om dom? Kommer ni köpa 4th gen eller mini?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny's USA

Most people are stronger than they know. They just forget to believe in it sometimes.

RSS 2.0