Matchningsprocsessen!

Tänkte skriva lite om min matchningsprocess :)
 
29 Juni blev jag godkänd till Cultural Care.
5 Juli var jag med i matchningsprocessen.
13 Juli fick jag min första matchning. (Läs mer här)
28 Augusti fick jag ett mail från huvudkontoret i USA som frågade ifall jag kunde tänka mig komma i mitten av Januari istället för Februari eftersom en familj gillade tydligen min ansökan och ja sa att det var okej. Och sedan fick jag ett mail från värdmamman som fråga om jag kunde prata och jag sa ja och från de att jag fick mailet från huvudkontoret och samtidigt fick jag mail om denna matchningen så tog de väl bara 10 minuter sedan pratade jag med mamman och pappan från denna matchning:) Och detta var min 2a matchning och det är min familj :D 
För att läsa lite om den familjen så klicka här!
Dagen efter skypea jag med mamman, yngsta dottern & äldsta dotten som jag inte ska ta hand om. Och i slutet av det samtalet så sa mamman att dom ville ha mig. Och på kvällen skypea jag med mellersta dottern.
30 Augusti hade vi tackat ja till varandra :)
 
Nu är det ju så att jag inte åker i Januari längre utan jag åker den 5 November pga. dom behövde mig tidigare och jag sa att jag kunde komma :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny's USA

Most people are stronger than they know. They just forget to believe in it sometimes.

RSS 2.0