Fullt upp.

Är i full färd med att försöka hinna med allt jag ska hinna med.
Jag har iaf mailat över mitt slutbetyg till CC och dom sa att det ser bra ut så nu får jag åka :)
Mitt visum har kommit också, så jag måste gå och hämta ut det. Så nu är det bara hinna träffa alla och städa ut hela lägenheten (vilket är lättare sagt än gjort)
 
Igår så fikade jag med en tjej som ska åka som au pair nästa höst förhoppningsvis så jag svara på en massa frågor :D Och sedan gick jag vidare till min älskade Veronica och vi lagade mat och mös i soffan :)
 
Idag blir jag bjuden på middag av min vän Bine, det kommer bli mysigt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny's USA

Most people are stronger than they know. They just forget to believe in it sometimes.

RSS 2.0