Avskedsfest!

 
Åh va kul jag hade på min avskedsfest. Det blev massa skratt, dans till Gangnam Style och en massa roliga kort :)
 
Presenter fick jag också. Fick 30dollar av min syster Sara och hennes kille, fick 15 endollarssedlar (dom är till för att användas på #25 på min bucket list, klicka här för att kolla upp #25) av min pojkväns tvillingbror och hans flickvän. Och så fick jag 2påsar djungelvrål och 2 påsar turkisk peppar :D Och av mina två bästa killpolare så fick jag 2 tomma djungelvrålspåsar för dom vill vara lite roliga för jag sa ju bara jag ville ha en påse med djungelvrål men jag sa ju inte att dom skulle vara fulla med djungelvrål haha..
 
Tack alla som kom :) Bilder kommer att komma upp om ett tag :)
 
Autografen fick jag av mamma, för Börje hade tydligen varit här i Västerås. Och han önska mig lycka till med allt i USA :P


Kommentarer
Frida

Fast nu var ju inte dom där dollarna till strippklubben xD Självklart får du använda dom till vad du vill! Men tanken när vi tog endollarssedlar var att det skulle "se" mycket ut och att du skulle få jobbigt att räkna dom ;)

Svar: jooooo förstör inte detta nu hahaha ;D
JennysUSA

2012-10-29 @ 06:17:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny's USA

Most people are stronger than they know. They just forget to believe in it sometimes.

RSS 2.0