Skypeträff!

Jag har skypeat med Mamman, yngsta dottern och äldsta dottern.
Och det gick hur bra som helst. Fick reda på att dom älskar Harry Potter (AWESOME!!!!). 
Och jag frågade mina frågor som jag ville fråga och dom ställde frågor och det gick jätte bra.
 
I slutet så började mamman prata om att hon säger detta till alla au pairer att jag måste verkligen tänka över detta  och att det är ett stort ansvar man tar på sig och så och sedan sa hon att hon vill vara helt ärlig, hon pratar med en till tjej men dom vill ha mig så jag ska ta över natten och verkligen tänka över saken och sedan pratar vi imorgon. För hon vill ju inte hålla kvar den andra tjejen för länge heller eftersom dom ville ha mig i första hand:)
 
Så dom har valt mig! Så...nu är det bara att bestämma sig. Det är ingenting just nu som säger nej allt säger bara JA JA JA! 


Kommentarer
Linn - blivande au pair

Åh vad roligt! :D Grattis eller vad man ska säga! :D

Svar: Har inte än tackat ja men ska göra de imorgon. TACK :D
JennysUSA

2012-08-29 @ 22:51:04
URL: http://linnsomaupair.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny's USA

Most people are stronger than they know. They just forget to believe in it sometimes.

RSS 2.0